marți, 16 iulie 2013

Suntem condusi de imbecili - seria 2 din multe

Azi am avut o surpriza. Pe facebook-ul personal, apare la un moment dat, o postare de pe o pagina de Facebook a lu Victoras Ponta. Nu il suport pe individ, asa ca i-am dat repede hide si raportat ca abuziv.

Dar, dupa care ma face curios, imi amintesc eu ca scria ceva cu plan de investitii, dezvoltare ... prostii din astea de atras mustele. Si dau sa caut si eu, ca am devenit curios. Avand in vedere cele vre-o trei ore intre evenimente, nu mai imi aminteam exact ce zicea ... asa ca mi-a luat un pic sa gasesc pagina respectiva. Apropos, daca nu stiati, copypaste are nu mai putin de 5 pagini de facebook si vre-o 3 bloguri.

Deci individul e rupt de realitate. Complet. Imi pare rau ca nu le pot pune in paralel, ca sa vedeti cu ce se lauda el pe facebook si ce scriu indicatori economici, dar sper sa va prindeti si asa. 

ECONOMIE: Crestere de 2,2%. - asta scrie ciumpalacu'

ECONOMIE: Scadere de 10,7% - asta zice realitatea.

Cifre reale, publicate de EUROSTAT (barometrul oficial ca sa-i zicem asa).
România a înregistrat, în luna mai faţă de aprilie, cea mai abruptă scădere din UE a producţiei industriale, de 10,7%, în timp ce indicatorul a coborât cu 0,6% la nivelul Uniunii, potrivit datelor prezentate vineri de Eurostat. (articolul aici)

Irelevant sa mai citesti restul aberatiilor de acolo. Oricum singura concluzie este ca vinde tot, ca un buticar ordinar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu