joi, 11 iulie 2013

Sport - bicicleta

Da. O chestie comuna intre tinerii trecuti de varsta magica de 30 de ani. Deci, dupa cum spune si titlul, vreau sa ma apuc mai serios de sport.

Imi place foarte mult fotbalul si de aproximativ un an, am pus la punct un program strict in firma: Miercurea la ora 7 mergem la fotbal.  Si iaca ca de un an facem asta. Sfant. Daca da dracu' si lipseste unu' , a doua zi isi ia capace. Am dezvoltat deja si replicile belicoase inainte de meci'..."Azi va facem praf looserilor" , etc. Intelegeti voi :).

Da vezi tu, dracia dracului desi inainte nu faceam nici macar bruma asta de miscare, tot un inginer de 0.101 tone eram. Dar cum sunt ambitios (oarecum), am zis ca nu cedez si intru mai puternic in problema. Asadar am studiat problema si am zis bicicleta.

Primul soc! Un agregat din asta, care sa tina la kg mele si sa fie cat de cat decent, costa cat un motor. In unele cazuri chiar mai mult. Intreb si eu un prieten in stanga in dreapta, ce si cum si mi se explica misterul. Ideia este sa fie bicicleta cat mai usoara. Adica o bicicleta care are sub 10 kg poate sa sara de 1000 de iepuroi din aia europeni. Cu cat scade numarul de kg, creste pretul exponential. Amda. Cumva cred ca e important pentru astia mai in forma si profesionisti. In cazul meu, din 3 beri fac greutatea combinata a unei biticle din aia de 3000 de euro la acelasi numar de kg cu una de Metro :).

Asadar, am apelat la bicicleta mea din liceu. Care pe vremea cand eram tanar june, era o scula destul de prezentabila. Surprinzator, a ramas intr-o stare foarte buna. Lucru nemtesc, e lucru nemtesc nu te dezamageste.




Al doilea soc! Imi place sa pedalez. Stiu ca nu ar trebui sa scriu asta, mai ales avand in vedere discutiile prelungite cu un individ in particular, dar e misto!

Asta e o poza cu obiectu' cum arata acum. Voi reveni si cu rezultatele tonajului in ceva timp sa va spun ce si cum. Poate se mai schimba situatia. 


PS: aia de mai sus nu e biticla mea. In mod evident a mea e mai rezistenta. Uite-o!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu